Геометрія 9 клас


Календарне планування 9 клас ГЕОМЕТРІЯ
                                     (2 год., всього 70 год.)

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи. Видав. «Перун». Київ.2005

з/п
Назва теми
Кількість годин
Контрольні роботи
1.
Розв’язування трикутників
16
2 + діагностична
2.
Правильні многокутники
6
1
3.
Декартові координат на площині
10
1
4.
Геометричні перетворення
10
1
5.
Вектори на площині
10
1
6.
Початкові відомості з стереометрії
8
1
7.
Повторення і систематизація навчального матеріалу
10
1

уроку
Т Е М А     У Р О К У

Повторення і систематизація навчального матеріалу
1.
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок навчального матеріалу за курс 8 класу з теми: «Чотирикутники»

2.
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок навчального матеріалу за курс 8 класу з тем: «Теорема Піфагора. Многокутники»

3.
Діагностична контрольна робота №1 за курс 8 класу з тем: «Чотирикутники. Теорема Піфагора. Многокут-ники» (комбінована)

Тема 1. Розв’язування трикутників
4.
Синус, косинус, тангенс кутів від 00 до 1800

5.
Тотожності: sin2α + cos2α = 1;
sin(1800α) = sinα; cos(1800α) =  - cosα;  sin(900α) = cosα; cos(900α) = sinα

6.
Теорема косинусів

7.
Теорема косинусів

8.
Теорема синусів

9.
Теорема синусів

10.
Узагальнення і систематизація  знань, умінь та навичок з теми: «Теореми косинусів і синусів»

11.
Контрольна робота №2(комбінована)
Тема. Теореми косинусів і синусів

12.
Корекція знань, умінь, навичок з теми: «Теореми косинусів і синусів»

13.
Розв’язування трикутників

14.
Розв’язування трикутників. Прикладні задач

15.
Розв’язування трикутників.
Прикладні задач

16.
Формули для знаходження площі трикутника

17.
Формули для знаходження площі трикутника

18.
Узагальнення і систематизація  знань, умінь та навичок з теми: «Розв’язування трикутників. Прикладні задачі»

19.
Контрольна робота № 3 (комбінована)
Тема. Розв’язування трикутників. Прикладні задачі

20.
Корекція знань, умінь, навичок з теми: «Розв’язування трикутників. Прикладні задачі»

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Пояснює, що таке синус, косинус і тангенс кутів від 0° до 180°.
Формулює теореми косинусів і синусів.
Описує основні випадки розв’язування трикутників та алгоритми їх розв’язування.
Доводить теореми синусів і косинусів.
Розв’язує трикутники. Застосовує алгоритми розв’язування трикутників до розв’язування прикладних задач.
Використовує формули для знаходження площі трикутника (Герона, за двома сторонами і кутом між ними, за радіусом вписаного і описаного кола) в розв’язуванні задач.
Тема 2. Правильні многокутники
21.
Правильні многокутники. Формули радіусів вписаних і описаних кіл правильних многокутників

22.
Побудова правильних многокутників

23.
Довжина кола. Довжина дуги кола. Площа круга та його частин

24.
Узагальнення і систематизація знань, вмінь та навичок з теми: «Правильні многокутники»

25.
Контрольна робота № 4(комбінована)
Тема. Правильні многокутники

26.
Корекція знань, вмінь, навичок з теми: «Правильні многокутники»

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Описує круговий сектор і сегмент.
Формулює:
означення правильного многокутника;
теореми: про відношення довжини кола до його діаметра; про площу круга.
Записує і пояснює формули:
радіусів вписаного і описаного кіл правильного многокутника;
радіусів вписаного і описаного кіл правильного трикутника, чотирикутника (квадрата), шестикутника;
довжини кола і дуги кола;
площі круга, сектора і сегмента.
Будує правильний трикутник, чотирикутник, шестикутник.
Доводить формули  радіусів вписаних і описаних кіл правильних многокутників.
Застосовує вивчені означення і властивості  до розв’язування задач.
Тема 3. Декартові координати на площині
27.
Прямокутна система координат на площині

28.
Відстань між двома точками із заданими координатами

29.
Відстань між двома точками із заданими координатами

30.
Координати середини відрізка

31.
Координати середини відрізка

32.
Рівняння кола і прямої

33.
Рівняння кола і прямої

34.
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок  з теми: «Декартові координати на площині»

35.
Контрольна робота № 5 (комбінована).
Тема. Декартові координати на площині

36.
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Декартові координати на площині»

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Описує прямокутну систему координат.
Розпізнає рівняння кола та прямої.
Записує і доводить формули координати середини відрізка та відстані між двома точками.
Застосовує вивчені формули і рівняння фігур до розв’язування задач.
Тема 4. Вектори на площині
37.
Вектор. Модуль і напрям вектора. Рівність векторів

38.
Координати вектора

39.
Додавання і віднімання векторів

40.
Додавання і віднімання векторів

41.
Множення вектора на число. Колінеарні вектори

42.
Скалярний добуток векторів

43.
Скалярний добуток векторів

44.
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми: «Вектори на площині»

45.
Контрольна робота № 6(комбінована).
Тема. Вектори на площині

46.
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Вектори на площині»

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Описує вектор, модуль і напрям вектора, координати вектора, дії над векторами, рівність і колінеарність векторів.
Відкладає вектор, рівний даному; вектор, рівний сумі (різниці) векторів.
Формулює:
властивості дій над векторами;
означення скалярного добутку векторів, його властивості.
Застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач.
Тема 5. Геометричні перетворення
47.
Переміщення та його властивості

48.
Рівність фігур.

49.
Паралельне перенесення

50.
Симетрія відносно точки і прямої

51.
Поворот

52.
Перетворення подібності та його властивості. Гомотетія. Подібність фігур. Площі подібних фігур

53.
Перетворення подібності та його властивості. Гомотетія. Подібність фігур. Площі подібних фігур

54.
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок з теми: «Геометричні перетворення»

55.
Контрольна робота № 7 (комбінована).
Тема. Геометричні перетворення

56.
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Геометричні перетворення»

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Описує симетрію відносно точки і прямої, паралельне перенесення, поворот; рівність фігур; перетворення подібності, гомотетію, подібність фігур.
Будує фігури, в які переходять дані фігури при переміщеннях та перетвореннях подібності.
Наводить приклади фігур, які мають вісь симетрії, центр симетрії; подібних фігур.
Формулює властивості переміщення та перетворення подібності; теорему про відношення площ подібних фігур.
Застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач.

Тема 6. Початкові  відомості з стереометрії
57.
Взаємне розташування прямих у просторі. Взаємне розташування площин. Взаємне розташування прямої та площини. Перпендикуляр до площини

58.
Пряма призма. Піраміда. Площа поверхні та об’єм призми і піраміди

59.
Циліндр. Конус. Куля. Площі поверхонь та об’єми циліндра, конуса і кулі

60.
Циліндр. Конус. Куля. Площі поверхонь та об’єми циліндра, конуса і кулі

61.
Розв’язування задач на обчислення площ поверхонь і об’ємів, у тому числі прикладного характеру

62.
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми: «Початкові відомості з стереометрії»

63.
Контрольна робота № 8(комбінована). Тема. Початкові відомості з стереометрії

64.
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Початкові відомості з стереометрії»

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Описує взаємне розміщення в просторі двох прямих; прямої та площини; двох площин.
Пояснює, що таке:
пряма призма, піраміда, циліндр, конус, куля та їх елементи;
поверхня і об’єм многогранника і тіла обертання.
Зображує і знаходить на малюнках многогранники і тіла обертання та їх елементи.
Записує і пояснює формули площ поверхонь і об’ємів зазначених у програмі геометричних фігур.
Застосовує вивчені означення і властивості до розв’язання задач у т. ч. прикладного змісту.
Тема 7. Повторення і систематизація навчального матеріалу
65.
Повторення означень, ознак та властивостей чотирикутників, формул для обчислення площ чотирикутників

66.
Повторення означення трикутника, його видів, формул для обчислення площі трикутника

67.
Повторення означення подібності трикутників, ознак подібності, застосування подібності трикутників 

68.
Повторення теорем косинусів і синусів. Розв’язування трикутників

69.
Контрольна робота № 9 (підсумкова).
Тема. Повторення і систематизація навчального матеріалу за курс основної школи

70.
Корекція знань, умінь та навичок. Підсумковий урок







Немає коментарів:

Дописати коментар