Календарне планування 9 клас ГЕОМЕТРІЯ
(2 год., всього 70 год.)
Програма
для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи. Видав.
«Перун». Київ.2005
№
з/п
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
Контрольні роботи
|
1.
|
Розв’язування трикутників
|
16
|
2 + діагностична
|
2.
|
Правильні многокутники
|
6
|
1
|
3.
|
Декартові координат на площині
|
10
|
1
|
4.
|
Геометричні перетворення
|
10
|
1
|
5.
|
Вектори на площині
|
10
|
1
|
6.
|
Початкові відомості з стереометрії
|
8
|
1
|
7.
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу
|
10
|
1
|
№ уроку
|
Т Е М А У Р О
К У
|
||
Повторення і систематизація навчального матеріалу
|
|||
1.
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок навчального
матеріалу за курс 8 класу з теми: «Чотирикутники»
|
||
2.
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок навчального матеріалу
за курс 8 класу з тем: «Теорема Піфагора. Многокутники»
|
||
3.
|
Діагностична контрольна робота №1 за курс 8 класу з тем: «Чотирикутники.
Теорема Піфагора. Многокут-ники» (комбінована)
|
||
Тема 1. Розв’язування трикутників
|
|||
4.
|
Синус, косинус, тангенс кутів від 00 до 1800
|
||
5.
|
Тотожності: sin2α +
cos2α = 1;
sin(1800 – α) = sinα; cos(1800– α) = - cosα; sin(900 – α) = cosα; cos(900 – α) = sinα
|
||
6.
|
Теорема косинусів
|
||
7.
|
Теорема косинусів
|
||
8.
|
Теорема синусів
|
||
9.
|
Теорема синусів
|
||
10.
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок з теми: «Теореми
косинусів і синусів»
|
||
11.
|
Контрольна робота №2(комбінована)
Тема. Теореми косинусів і синусів
|
||
12.
|
Корекція знань, умінь, навичок з теми: «Теореми косинусів і синусів»
|
||
13.
|
Розв’язування трикутників
|
||
14.
|
Розв’язування трикутників. Прикладні задач
|
||
15.
|
Розв’язування трикутників.
Прикладні задач
|
||
16.
|
Формули для знаходження площі трикутника
|
||
17.
|
Формули для знаходження площі трикутника
|
||
18.
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок з теми:
«Розв’язування трикутників. Прикладні задачі»
|
||
19.
|
Контрольна робота № 3 (комбінована)
Тема. Розв’язування трикутників. Прикладні задачі
|
||
20.
|
Корекція знань, умінь, навичок з теми: «Розв’язування трикутників.
Прикладні задачі»
|
||
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки
учнів
Пояснює, що таке синус, косинус і
тангенс кутів від 0° до 180°.
Формулює теореми косинусів і синусів.
Описує основні випадки розв’язування трикутників та алгоритми їх розв’язування.
Доводить теореми синусів і косинусів.
Розв’язує трикутники. Застосовує алгоритми розв’язування трикутників до
розв’язування прикладних задач.
Використовує формули для знаходження
площі трикутника (Герона, за двома сторонами і кутом між ними, за радіусом
вписаного і описаного кола) в розв’язуванні задач.
|
|||
Тема 2. Правильні многокутники
|
|||
21.
|
Правильні многокутники. Формули радіусів вписаних і описаних кіл
правильних многокутників
|
||
22.
|
Побудова правильних многокутників
|
||
23.
|
Довжина кола. Довжина дуги кола. Площа круга та його частин
|
||
24.
|
Узагальнення і систематизація знань, вмінь та навичок з теми: «Правильні
многокутники»
|
||
25.
|
Контрольна робота № 4(комбінована)
Тема. Правильні многокутники
|
||
26.
|
Корекція знань, вмінь, навичок з теми: «Правильні многокутники»
|
||
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки
учнів
Описує круговий сектор і сегмент.
Формулює:
означення правильного
многокутника;
теореми: про відношення довжини
кола до його діаметра; про площу круга.
Записує і пояснює формули:
радіусів вписаного і описаного
кіл правильного многокутника;
радіусів вписаного і описаного
кіл правильного трикутника, чотирикутника (квадрата), шестикутника;
довжини кола і дуги кола;
площі круга, сектора і сегмента.
Будує правильний трикутник,
чотирикутник, шестикутник.
Доводить формули радіусів вписаних і описаних кіл правильних
многокутників.
Застосовує вивчені означення і
властивості до розв’язування задач.
|
|||
Тема 3. Декартові координати на
площині
|
|||
27.
|
Прямокутна система координат на площині
|
||
28.
|
Відстань між двома точками із заданими координатами
|
||
29.
|
Відстань між двома точками із заданими координатами
|
||
30.
|
Координати середини відрізка
|
||
31.
|
Координати середини відрізка
|
||
32.
|
Рівняння кола і прямої
|
||
33.
|
Рівняння кола і прямої
|
||
34.
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми: «Декартові координати на площині»
|
||
35.
|
Контрольна робота № 5 (комбінована).
Тема. Декартові координати на площині
|
||
36.
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Декартові координати на
площині»
|
||
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки
учнів
Описує прямокутну систему координат.
Розпізнає рівняння кола та
прямої.
Записує і доводить формули координати
середини відрізка та відстані між двома точками.
Застосовує вивчені формули і
рівняння фігур до розв’язування задач.
|
|||
Тема 4. Вектори на площині
|
|||
37.
|
Вектор. Модуль і напрям вектора. Рівність векторів
|
||
38.
|
Координати вектора
|
||
39.
|
Додавання і віднімання векторів
|
||
40.
|
Додавання і віднімання векторів
|
||
41.
|
Множення вектора на число. Колінеарні вектори
|
||
42.
|
Скалярний добуток векторів
|
||
43.
|
Скалярний добуток векторів
|
||
44.
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми: «Вектори
на площині»
|
||
45.
|
Контрольна робота № 6(комбінована).
Тема. Вектори на площині
|
||
46.
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Вектори на площині»
|
||
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки
учнів
Описує вектор, модуль і напрям вектора, координати вектора, дії над векторами,
рівність і колінеарність векторів.
Відкладає вектор, рівний даному; вектор, рівний сумі (різниці) векторів.
Формулює:
властивості дій над векторами;
означення скалярного добутку векторів, його властивості.
Застосовує вивчені означення і
властивості до розв’язування задач.
|
|||
Тема 5. Геометричні
перетворення
|
|||
47.
|
Переміщення та його властивості
|
||
48.
|
Рівність фігур.
|
||
49.
|
Паралельне перенесення
|
||
50.
|
Симетрія відносно точки і прямої
|
||
51.
|
Поворот
|
||
52.
|
Перетворення подібності та його властивості. Гомотетія. Подібність фігур.
Площі подібних фігур
|
||
53.
|
Перетворення подібності та його властивості. Гомотетія. Подібність фігур.
Площі подібних фігур
|
||
54.
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок з теми:
«Геометричні перетворення»
|
||
55.
|
Контрольна робота № 7 (комбінована).
Тема. Геометричні перетворення
|
||
56.
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Геометричні перетворення»
|
||
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки
учнів
Описує симетрію відносно точки і
прямої, паралельне перенесення, поворот; рівність фігур; перетворення
подібності, гомотетію, подібність фігур.
Будує фігури, в які переходять дані
фігури при переміщеннях та перетвореннях подібності.
Наводить приклади фігур, які мають вісь
симетрії, центр симетрії; подібних фігур.
Формулює властивості переміщення
та перетворення подібності; теорему про відношення площ подібних фігур.
Застосовує вивчені означення і
властивості до розв’язування задач.
|
|||
Тема 6. Початкові відомості з стереометрії
|
|||
57.
|
Взаємне розташування прямих у просторі. Взаємне розташування площин.
Взаємне розташування прямої та площини. Перпендикуляр до площини
|
||
58.
|
Пряма призма. Піраміда. Площа поверхні та об’єм призми і піраміди
|
||
59.
|
Циліндр. Конус. Куля. Площі поверхонь та об’єми циліндра, конуса і кулі
|
||
60.
|
Циліндр. Конус. Куля. Площі поверхонь та об’єми циліндра, конуса і кулі
|
||
61.
|
Розв’язування задач на обчислення площ поверхонь і об’ємів, у тому числі
прикладного характеру
|
||
62.
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми: «Початкові
відомості з стереометрії»
|
||
63.
|
Контрольна робота № 8(комбінована). Тема. Початкові відомості з
стереометрії
|
||
64.
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Початкові відомості з
стереометрії»
|
||
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки
учнів
Описує взаємне розміщення в просторі
двох прямих; прямої та площини; двох площин.
Пояснює, що таке:
пряма призма, піраміда, циліндр,
конус, куля та їх елементи;
поверхня і об’єм многогранника і
тіла обертання.
Зображує і знаходить на малюнках
многогранники і тіла обертання та їх елементи.
Записує і пояснює формули площ поверхонь
і об’ємів зазначених у програмі геометричних фігур.
Застосовує вивчені означення і властивості до розв’язання задач у т. ч. прикладного
змісту.
|
|||
Тема 7. Повторення і
систематизація навчального матеріалу
|
|||
65.
|
Повторення означень, ознак та властивостей чотирикутників, формул для
обчислення площ чотирикутників
|
||
66.
|
Повторення означення трикутника, його видів, формул для обчислення площі
трикутника
|
||
67.
|
Повторення означення подібності трикутників, ознак подібності,
застосування подібності трикутників
|
||
68.
|
Повторення теорем косинусів і синусів. Розв’язування трикутників
|
||
69.
|
Контрольна робота № 9 (підсумкова).
Тема. Повторення і систематизація навчального матеріалу за курс основної
школи
|
||
70.
|
Корекція знань, умінь та навичок. Підсумковий урок
|
||
Немає коментарів:
Дописати коментар