Календарне планування 9 клас АЛГЕБРА
(2 год., всього 70 год.)
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів.
Математика. 5-12 класи. Видав. «Перун». Київ.2005
№
з/п
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
Контрольні роботи
|
1.
|
Нерівності
|
16
|
2 + діагностична
|
2.
|
Квадратична функція
|
22
|
2
|
3.
|
Елементи прикладної математики
|
10
|
1
|
4.
|
Числові послідовності
|
12
|
1
|
5.
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу
|
10
|
1
|
№ уроку
|
Т Е М А У Р О
К У
|
||
Повторення навчального матеріалу
|
|||
1.
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок навчального
матеріалу за курс 8 класу з теми: «Раціональні вирази»
|
||
2.
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок навчального
матеріалу за курс 8 класу з тем: «Квадрат-ні корені. Квадратні рівняння»
|
||
3.
|
Діагностична контрольна робота №1 за курс 8 класу з тем: «Раціональні
вирази. Квадратні корені. Квадратні рівняння» (комбінована)
|
||
Тема 1. Нерівності
|
|||
4.
|
Числові нерівності. Основні властивості числових нерівностей
|
||
5.
|
Числові нерівності. Основні властивості числових нерівностей.
|
||
6.
|
Почленне додавання і множення нерівностей
|
||
7.
|
Застосування властивостей числових нерівностей для оцінювання значення
виразу
|
||
8.
|
Нерівності із змінними. Лінійні нерівності з однією змінною. Розв’язок
нерівності
|
||
9.
|
Числові проміжки. Об’єднання та переріз числових проміжків
|
||
10.
|
Узагальнення і систематизації знань, умінь та навичок з теми: «Числові
нерівності»
|
||
11.
|
Контрольна робота №2 (комбінована)
Тема. Числові нерівності
|
||
12.
|
Корекція знань, умінь, навичок з теми: «Числові нерівності»
|
||
13.
|
Розв’язування лінійних нерівностей з однією змінною. Рівносильні
нерівності
|
||
14.
|
Розв’язування лінійних нерівностей з однією змінною. Рівносильні
нерівності
|
||
15.
|
Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування
|
||
16.
|
Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування
|
||
17.
|
Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування
|
||
18.
|
Узагальнення і систематизація знань, вмінь та навичок з теми:
«Розв’язування лінійних нерівностей з однією змінною та систем лінійних
нерівностей з однією змінною»
|
||
19.
|
Контрольна робота №3 (комбінована) Тема. Розв’язування лінійних
нерівностей з однією змінною та систем лінійних нерівностей з однією змінною
|
||
20.
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Розв’язування лінійних
нерівностей з однією змінною та систем лінійних нерівностей з однією змінною»
|
||
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки
учнів
Наводить приклади:
числових нерівностей; нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з
однією змінною, подвійних нерівностей.
Формулює:
означення: розв’язку лінійної нерівності з однією змінною; рівносильних
нерівностей;
властивості числових нерівностей.
Обґрунтовує властивості числових нерівностей.
Зображує на числовій прямій:
задані нерівностями числові проміжки, виконує обернене завдання;
переріз, об’єднання числових множин.
Записує розв’язки нерівностей та їх систем у вигляді
об’єднання, перерізу числових проміжків або у вигляді відповідних
нерівностей.
Розв’язує:
лінійні нерівності з однією змінною; системи двох
лінійних нерівностей з однією змінною.
|
|||
Тема 2. Квадратична функція
|
|||
21.
|
Функції.
|
||
22.
|
Властивості функції: нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і
спадання функції
|
||
23.
|
Властивості функції: нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і
спадання функції
|
||
24.
|
Найпростіші перетворення графіків функцій
|
||
25.
|
Найпростіші перетворення графіків функцій
|
||
26.
|
Найпростіші перетворення графіків функцій
|
||
27.
|
Функція у = ах2 + bx + c, а ≠ 0, її графік
і властивості
|
||
28.
|
Функція у = ах2 + bx + c, а ≠ 0, її графік і властивості
|
||
29.
|
Функція у = ах2 + bx + c, а ≠ 0, її графік і властивості
|
||
30.
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок з теми: «Функції.
Властивості та графіки функцій»
|
||
31.
|
Контрольна робота №4 (комбінована)
Тема. Функції. Властивості та графіки функцій
|
||
32.
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Функції. Властивості та графіки
функцій»
|
||
33.
|
Квадратна нерівність.
Розв’язування квадратних нерівностей
|
||
34.
|
Розв’язування квадратних нерівностей
|
||
35.
|
Розв’язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними
|
||
36.
|
Розв’язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними
|
||
37.
|
Розв’язування текстових задач за допомогою систем рівнянь
|
||
38.
|
Розв’язування текстових задач за допомогою систем рівнянь
|
||
39.
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок з теми: «Квадратна
нерівність. Системи рівнянь другого степеня з двома змінними»
|
||
40.
|
Контрольна робота №5 (комбінована)
Тема. Квадратна нерівність. Системи рівнянь другого степеня з двома
змінними
|
||
41.
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Квадратна нерівність. Системи
рівнянь другого степеня з двома змінними»
|
||
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки
учнів
Обчислює значення функції в
точці.
Описує: перетворення графіків функцій:
f(x) ® f(x) + а; f(x) ® f(x
+ а); f(x) ® kf(x), f(x)
® –f(x);
алгоритм побудови графіка
квадратичної функції.
Характеризує функцію за її графіком.
Розв’язує вправи, що передбачають:
побудову графіка квадратичної
функції; побудову графіків функцій з використанням зазначених перетворень
графіків; використання графіка квадратичної функції для розв’язування
квадратних нерівностей;
знаходження розв’язків систем двох рівнянь
другого степеня з двома змінними; складання і розв’язування систем рівнянь з
двома змінними як математичних моделей текстових задач.
|
|||
Тема 3. Елементи прикладної
математики
|
|||
42.
|
Математичне моделювання
|
||
43.
|
Математичне моделювання
|
||
44.
|
Відсоткові розрахунки. Формула складних відсотків
|
||
45.
|
Відсоткові розрахунки. Формула складних відсотків
|
||
46.
|
Випадкова подія. Ймовірність випадкової події
|
||
47.
|
Випадкова подія. Ймовірність випадкової події
|
||
48.
|
Статистичні дані. Способи подання даних. Частота. Середнє значення
|
||
49.
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми: «Елементи
прикладної математики»
|
||
50.
|
Контрольна робота № 6 (комбінована). Тема. Елементи прикладної математики
|
||
51.
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Елементи прикладної математики»
|
||
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки
учнів
Наводить приклади: математичних моделей реальних ситуацій, випадкових
подій; подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків.
Описує поняття: випадкова подія; ймовірність випадкової події, частота, середнє
значення статистичних вимірювань.
Розв’язує задачі, що передбачають: виконання відсоткових
розрахунків; знаходження ймовірності випадкової події; подання статистичних
даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків; знаходження середнього значення.
|
|||
Тема 4. Числові послідовності
|
|||
52.
|
Числові послідовності
|
||
53.
|
Арифметична прогресія, її властивості
|
||
54.
|
Формула п-го члена арифметичної
прогресії
|
||
55.
|
Сума перших п членів
арифметичної прогресії
|
||
56.
|
Геометрична прогресія, її властивості
|
||
57.
|
Формула п-го члена геометричної
прогресії
|
||
58.
|
Сума перших п членів
геометричної прогресії
|
||
59.
|
Нескінченна геометрична прогресія (|q| < 1) та її сума
|
||
60.
|
Розв’язування вправ і задач на прогресії, в тому числі прикладного змісту
|
||
61.
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми: «Числові
послідовності»
|
||
62.
|
Контрольна робота № 7(комбінована).
Тема. Числові послідовності
|
||
63.
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Числові послідовності»
|
||
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки
учнів
Розпізнає арифметичну, геометричну прогресії серед даних послідовностей.
Наводить приклади арифметичної, геометричної прогресій.
Формулює означення і властивості арифметичної й геометричної прогресій.
Записує і пояснює формули: загального члена арифметичної та геометричної
прогресій; суми перших n членів цих прогресій, суми нескінченної геометричної
прогресії (q < 1).
Розв’язує вправи, що передбачають:
обчислення членів прогресії; задання прогресій за
даними їх членами або співвідношеннями між ними; обчислення сум перших n
членів арифметичної й геометричної прогресій; запис періодичного десяткового
дробу у вигляді звичайного; використання формул загальних членів і сум
прогресій для знаходження невідомих елементів прогресій.
|
|||
Тема 5. Повторення і
систематизація навчального матеріалу
|
|||
64.
|
Повторення формул скороченого множення та їх застосування
|
||
65.
|
Повторення тотожних перетворень раціональних виразів та способів
розв’язування раціональних рівнянь
|
||
66.
|
Повторення розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до
квадратних
|
||
67.
|
Повторення поняття функції, властивостей функції та їх графіків
|
||
68.
|
Нерівності. Розв’язування лінійних нерівностей та їх систем.
Розв’язування квадратних нерівностей
|
||
69.
|
Контрольна робота №8. (підсумкова)
Тема. Повторення і систематизація навчального матеріалу за курс основної
школи
|
||
70.
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми «Повторення і систематизація
навчального матеріалу за курс основної школи». Підсумковий урок
|
||
Немає коментарів:
Дописати коментар