Алгебра 9 клас

Календарне планування 9 клас АЛГЕБРА
                                   (2 год., всього 70 год.)

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи. Видав. «Перун». Київ.2005

з/п
Назва теми
Кількість годин
Контрольні роботи
1.
Нерівності
16
2 + діагностична
2.
Квадратична функція
22
2
3.
Елементи прикладної математики
10
1
4.
Числові послідовності
12
1
5.
Повторення і систематизація навчального матеріалу
10
1

уроку
Т Е М А     У Р О К У
Повторення навчального матеріалу
1.
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок навчального матеріалу за курс 8 класу з теми: «Раціональні вирази»

2.
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок навчального матеріалу за курс 8 класу з тем: «Квадрат-ні корені. Квадратні рівняння»

3.
Діагностична контрольна робота №1 за курс 8 класу з тем: «Раціональні вирази. Квадратні корені. Квадратні рівняння» (комбінована)

Тема 1. Нерівності

4.
Числові нерівності. Основні властивості числових нерівностей

5.
Числові нерівності. Основні властивості числових нерівностей.

6.
Почленне додавання і множення нерівностей

7.
Застосування властивостей числових нерівностей для оцінювання значення виразу

8.
Нерівності із змінними. Лінійні нерівності з однією змінною. Розв’язок нерівності

9.
Числові проміжки. Об’єднання та переріз числових проміжків

10.
Узагальнення і систематизації знань, умінь та навичок з теми: «Числові нерівності»

11.
Контрольна робота №2 (комбінована)
Тема. Числові нерівності

12.
Корекція знань, умінь, навичок з теми: «Числові нерівності»

13.
Розв’язування лінійних нерівностей з однією змінною. Рівносильні нерівності

14.
Розв’язування лінійних нерівностей з однією змінною. Рівносильні нерівності

15.
Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування

16.
Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування

17.
Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування

18.
Узагальнення і систематизація знань, вмінь та навичок з теми: «Розв’язування лінійних нерівностей з однією змінною та систем лінійних нерівностей з однією змінною»

19.
Контрольна робота №3 (комбінована) Тема. Розв’язування лінійних нерівностей з однією змінною та систем лінійних нерівностей з однією змінною

20.
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Розв’язування лінійних нерівностей з однією змінною та систем лінійних нерівностей з однією змінною»

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Наводить приклади:
числових нерівностей; нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною, подвійних нерівностей.
Формулює:
означення: розв’язку лінійної нерівності з однією змінною; рівносильних нерівностей;
властивості числових нерівностей.
Обґрунтовує властивості числових нерівностей.
Зображує на числовій прямій:
задані нерівностями числові проміжки, виконує обернене завдання;
переріз, об’єднання числових множин.
Записує розв’язки нерівностей та їх систем у вигляді об’єднання, перерізу числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей.
Розв’язує:
лінійні нерівності з однією змінною; системи двох лінійних нерівностей з однією змінною.

Тема 2. Квадратична функція

21.
Функції.

22.
Властивості функції: нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції

23.
Властивості функції: нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції

24.
Найпростіші перетворення графіків функцій

25.
Найпростіші перетворення графіків функцій

26.
Найпростіші перетворення графіків функцій

27.
Функція у = ах2 + bx + c, а ≠ 0,  її графік і властивості

28.
Функція у = ах2 + bx + c, а ≠ 0, її графік і властивості

29.
Функція у = ах2 + bx + c, а ≠ 0, її графік і властивості

30.
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок з теми: «Функції. Властивості та графіки функцій»

31.
Контрольна робота №4 (комбінована)
Тема. Функції. Властивості та графіки функцій

32.
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Функції. Властивості та графіки функцій»

33.
Квадратна  нерівність. Розв’язування квадратних нерівностей

34.
Розв’язування квадратних нерівностей

35.
Розв’язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними

36.
Розв’язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними

37.
Розв’язування текстових задач за допомогою систем рівнянь

38.
Розв’язування текстових задач за допомогою систем рівнянь

39.
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок з теми: «Квадратна нерівність. Системи рівнянь другого степеня з двома змінними»

40.
Контрольна робота №5 (комбінована)
Тема. Квадратна нерівність. Системи рівнянь другого степеня з двома змінними

41.
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Квадратна нерівність. Системи рівнянь другого степеня з двома змінними»

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Обчислює значення функції в точці.
Описує: перетворення графіків функцій:
f(x) ® f(x) + а; f(x) ®  f(x + а); f(x) ® kf(x), f(x) ®f(x);
алгоритм побудови графіка квадратичної функції.
Характеризує функцію за її графіком.
Розв’язує вправи, що передбачають:
побудову графіка квадратичної функції; побудову графіків функцій з використанням зазначених перетворень графіків; використання графіка квадратичної функції для розв’язування квадратних нерівностей;
знаходження розв’язків систем двох рівнянь другого степеня з двома змінними; складання і розв’язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей текстових задач.
Тема 3. Елементи прикладної математики
42.
Математичне моделювання

43.
Математичне моделювання

44.
Відсоткові розрахунки. Формула складних відсотків

45.
Відсоткові розрахунки. Формула складних відсотків

46.
Випадкова подія. Ймовірність випадкової події

47.
Випадкова подія. Ймовірність випадкової події

48.
Статистичні дані. Способи подання даних. Частота. Середнє значення

49.
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми: «Елементи прикладної математики»

50.
Контрольна робота № 6 (комбінована). Тема. Елементи прикладної математики

51.
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Елементи прикладної математики»

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Наводить приклади: математичних моделей реальних ситуацій, випадкових подій; подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків.
Описує поняття: випадкова подія; ймовірність випадкової події, частота, середнє значення статистичних вимірювань.
Розв’язує задачі, що передбачають: виконання відсоткових розрахунків; знаходження ймовірності випадкової події; подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків; знаходження середнього значення.
Тема 4. Числові послідовності

52.
Числові послідовності

53.
Арифметична прогресія, її властивості

54.
Формула п-го члена арифметичної прогресії

55.
Сума перших п членів арифметичної прогресії

56.
Геометрична прогресія, її властивості

57.
Формула п-го члена геометричної прогресії

58.
Сума перших п членів геометричної прогресії

59.
Нескінченна геометрична прогресія (|q| < 1) та її сума

60.
Розв’язування вправ і задач на прогресії, в тому числі прикладного змісту

61.
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми: «Числові послідовності»

62.
Контрольна робота № 7(комбінована).
Тема. Числові послідовності

63.
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Числові послідовності»

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Розпізнає арифметичну, геометричну прогресії серед даних послідовностей.
Наводить приклади арифметичної, геометричної прогресій.
Формулює означення і властивості арифметичної й геометричної прогресій.
Записує і пояснює формули: загального члена арифметичної та геометричної прогресій; суми перших n членів цих прогресій, суми нескінченної геометричної прогресії (q < 1).
Розв’язує вправи, що передбачають:
обчислення членів прогресії; задання прогресій за даними їх членами або співвідношеннями між ними; обчислення сум перших n членів арифметичної й геометричної прогресій; запис періодичного десяткового дробу у вигляді звичайного; використання формул загальних членів і сум прогресій для знаходження невідомих елементів прогресій.
Тема 5. Повторення і систематизація навчального матеріалу
64.
Повторення формул скороченого множення та їх застосування

65.
Повторення тотожних перетворень раціональних виразів та способів розв’язування раціональних рівнянь

66.
Повторення розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних

67.
Повторення поняття функції, властивостей функції та їх графіків

68.
Нерівності. Розв’язування лінійних нерівностей та їх систем. Розв’язування квадратних нерівностей

69.
Контрольна робота №8. (підсумкова)
Тема. Повторення і систематизація навчального матеріалу за курс основної школи

70.
Корекція знань, умінь та навичок з теми «Повторення і систематизація навчального матеріалу за курс основної школи». Підсумковий урок







Немає коментарів:

Дописати коментар