Геометрія 8 клас

Календарне планування 8 клас ГЕОМЕТРІЯ
                                     (2 год., всього 70 год.)
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика.     
     5-12 класи. Видав. «Перун». Київ.2005

з/п
Назва теми
Кількість годин
Контрольні роботи
1.
Чотирикутники
24
2 + діагностична
2.
Подібність трикутників
14
2
3.
Многокутники. Площі многокутників
10
1
4.
Розв’язування прямокутних трикутників
14
1
5.
Повторення і систематизація знань
8
1

уроку
Т Е М А     У Р О К У
Тема 1. Чотирикутники
1.
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за курс 7 класу з теми: «Трикутники»

2.
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за курс 7 класу з теми: «Коло і круг»

3.
Діагностична контрольна робота №1 за курс 7 класу з тем: «Трикутники. Коло і круг» (комбінована)

4.
Чотирикутник, його елементи

5.
Паралелограм та його властивості

6.
Паралелограм та його властивості

7.
Ознаки паралелограма

8.
Ознаки паралелограма

9.
Прямокутник, ромб, квадрат та  їх властивості

10.
Прямокутник, ромб, квадрат та  їх властивості

11.
Прямокутник, ромб, квадрат та  їх властивості

12.
Прямокутник, ромб, квадрат та  їх властивості

13.
Узагальнення і систематизація знань, вмінь та навичок з теми: «Чотирикутники»

14.

15.
Корекція знань, умінь, навичок. З теми: «Чотирикутники»

16.
Теорема Фалеса

17.
Середня лінія трикутника, її властивості

18.
Середня лінія трикутника, її властивості

19.
Трапеція. Середня лінія трапеції, її властивості

20.
Трапеція. Середня лінія трапеції, її властивості

21.
Вписані та центральні кути

22.
Вписані та центральні кути

23.
Вписані та описані чотирикутники

24.
Вписані та описані чотирикутники

25.
Узагальнення і систематизація  знань, вмінь та навичок з теми: «Трапеція. Вписані та описані многокутники»

26.

27.
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Трапеція. Вписані та описані многокутники»

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Розпізнає опуклі й неопуклі чотирикутники.
Описує чотирикутник і його елементи.
Зображує та знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи.
Формулює:
означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників; центральних і вписаних кутів; вписаного і описаного чотирикутників; середньої лінії трикутника і трапеції;
ознаки паралелограма; вписаного і описаного чотирикутників;
теорему Фалеса.
Доводить властивості й ознаки паралелограма, властивості прямокутника, ромба, квадрата, суми кутів чотирикутника, середньої лінії трикутника і трапеції, вписаних та центральних кутів, вписаного та описаного чотирикутників, теорему Фалеса.
Застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач.


Тема 2. Подібність трикутників

28.
Узагальнена теорема Фалеса.

29.
Подібність трикутників

30.
Ознаки подібності трикутників

31.
Ознаки подібності трикутників

32.
Ознаки подібності трикутників

33.
Узагальнення і систематизації знань, вмінь та навичок з теми: «Подібність трикутників»

34.

35.
Корекція знань, умінь, навичок з теми: «Подібність трикутників»

36.
Застосування подібності трикутників: властивість бісектриси трикутника

37.
Застосування подібності трикутників: середні пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику

38.
Теорема Піфагора

39.
Теорема Піфагора

40.
Перпендикуляр і похила, їх властивості

41.
Перпендикуляр і похила, їх властивості

42.
Узагальнення і систематизація  знань, вмінь та навичок з теми: «Теорема Піфагора»

43.

44.
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Теорема Піфагора»

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Розпізнає на малюнках подібні трикутники.
Описує похилу.
Формулює: узагальнену теорему Фалеса;
означення подібних трикутників;
ознаки подібності трикутників;
теорему Піфагора;
властивості перпендикуляра і похилої;
Доводить: ознаки подібності трикутників, теореми про середні пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику; теорему Піфагора.
Застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач.

Тема 3. Многокутники

45.
Многокутник та його елементи

46.
Опуклі й неопуклі многокутники. Сума кутів опуклого многокутника

47.
Вписані й описані многокутники

48.
Поняття площі многокутника. Основні властивості площ. Площа прямокутника

49.
Площа паралелограма

50.
Площа трапеції

51.
Площі трикутника

52.
Узагальнення і систематизація знань, вмінь та навичок з теми: «Многокутники. Площі многокутників»

53.

54.
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Многокутники. Площі многокутників»

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Пояснює, що таке площа многокутника.
Описує многокутник, його елементи; опуклі й неопуклі многокутники, основні властивості площ.
Зображує та знаходить на малюнках многокутник і його елементи, многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола.
Формулює:
означення: многокутника, вписаного у коло, многокутника, описаного навколо кола;
теореми: про суму кутів опуклого многокутника; про площу прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції.
Доводить теореми про площі паралелограма, трикутника, трапеції.
Знаходить площі многокутників,  використовуючи вивчені властивості й формули.
Застосовує вивчені означення і властивості  до розв’язування задач.

Тема 4. Розв’язування прямокутних трикутників

55.
Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника

56.
Співвідношення між сторонами й кутами прямокутного трикутника

57.
Значення синуса, косинуса й тангенса деяких кутів

58.
Розв’язування прямокутних трикутників

59.
Розв’язування прямокутних трикутників

60.
Розв’язування прикладних задач

61.
Застосування тригонометричних функцій

62.
Застосування тригонометричних функцій

63.
Узагальнення і систематизація знань, вмінь та навичок з теми: «Розв’язування прямокутних трикутників»

64.

65.
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Розв’язування прямокутних трикутників»

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Формулює:
означення синуса, косинуса і тангенса гострого кута прямокутного трикутника;
співвідношення між сторонами та кутами прямокутного трикутника.
Знаходить значення синуса, косинуса і тангенса для кутів 30°, 45°, 60°.
Розв’язує прямокутні трикутники.
Застосовує алгоритми  розв’язування  прямокутних трикутників до розв’язування  простіших прикладних задач.

Тема 5. Повторення і систематизація навчального матеріалу

66.
Повторення означень, властивостей і ознак всіх видів чотирикутників.

67.
Повторення означення подібних трикутників та ознак         подібності трикутників

68.
Повторення поняття многокутника та його елементів, формул для обчислення площ многокутників

69.
Контрольна робота №8 (підсумкова). Тема. Повторення і систематизація навчального матеріалу

70.
Підсумковий урок







Немає коментарів:

Дописати коментар