Календарне планування 8 клас ГЕОМЕТРІЯ
(2 год., всього 70 год.)
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів.
Математика.
5-12
класи. Видав. «Перун». Київ.2005
№
з/п
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
Контрольні роботи
|
1.
|
Чотирикутники
|
24
|
2 + діагностична
|
2.
|
Подібність трикутників
|
14
|
2
|
3.
|
Многокутники. Площі многокутників
|
10
|
1
|
4.
|
Розв’язування прямокутних трикутників
|
14
|
1
|
5.
|
Повторення і систематизація знань
|
8
|
1
|
№ уроку
|
Т Е М А У Р О
К У
|
|||
Тема 1. Чотирикутники
|
||||
1.
|
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за курс 7 класу з
теми: «Трикутники»
|
|||
2.
|
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за курс 7 класу з
теми: «Коло і круг»
|
|||
3.
|
Діагностична контрольна робота №1 за курс 7 класу з тем: «Трикутники.
Коло і круг» (комбінована)
|
|||
4.
|
Чотирикутник, його елементи
|
|||
5.
|
Паралелограм та його властивості
|
|||
6.
|
Паралелограм та його властивості
|
|||
7.
|
Ознаки паралелограма
|
|||
8.
|
Ознаки паралелограма
|
|||
9.
|
Прямокутник, ромб, квадрат та їх
властивості
|
|||
10.
|
Прямокутник, ромб, квадрат та їх
властивості
|
|||
11.
|
Прямокутник, ромб, квадрат та їх
властивості
|
|||
12.
|
Прямокутник, ромб, квадрат та їх
властивості
|
|||
13.
|
Узагальнення і систематизація знань, вмінь та навичок з теми:
«Чотирикутники»
|
|||
14.
|
||||
15.
|
Корекція знань, умінь, навичок. З теми: «Чотирикутники»
|
|||
16.
|
Теорема Фалеса
|
|||
17.
|
Середня лінія трикутника, її властивості
|
|||
18.
|
Середня лінія трикутника, її властивості
|
|||
19.
|
Трапеція. Середня лінія трапеції, її властивості
|
|||
20.
|
Трапеція. Середня лінія трапеції, її властивості
|
|||
21.
|
Вписані та центральні кути
|
|||
22.
|
Вписані та центральні кути
|
|||
23.
|
Вписані та описані чотирикутники
|
|||
24.
|
Вписані та описані чотирикутники
|
|||
25.
|
Узагальнення і систематизація знань, вмінь та навичок з теми: «Трапеція.
Вписані та описані многокутники»
|
|||
26.
|
||||
27.
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Трапеція. Вписані та описані
многокутники»
|
|||
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки
учнів
Розпізнає опуклі й неопуклі чотирикутники.
Описує чотирикутник і його елементи.
Зображує та знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи.
Формулює:
означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників; центральних і
вписаних кутів; вписаного і описаного чотирикутників; середньої лінії
трикутника і трапеції;
ознаки паралелограма; вписаного і описаного чотирикутників;
теорему Фалеса.
Доводить властивості й ознаки паралелограма, властивості прямокутника, ромба,
квадрата, суми кутів чотирикутника, середньої лінії трикутника і трапеції,
вписаних та центральних кутів, вписаного та описаного чотирикутників, теорему
Фалеса.
Застосовує вивчені означення і
властивості до розв’язування задач.
|
||||
Тема 2. Подібність трикутників
|
||||
28.
|
Узагальнена теорема Фалеса.
|
|||
29.
|
Подібність трикутників
|
|||
30.
|
Ознаки подібності трикутників
|
|||
31.
|
Ознаки подібності трикутників
|
|||
32.
|
Ознаки подібності трикутників
|
|||
33.
|
Узагальнення і систематизації знань, вмінь та навичок з теми: «Подібність
трикутників»
|
|||
34.
|
||||
35.
|
Корекція знань, умінь, навичок з теми: «Подібність трикутників»
|
|||
36.
|
Застосування подібності трикутників: властивість бісектриси трикутника
|
|||
37.
|
Застосування подібності трикутників: середні пропорційні відрізки в
прямокутному трикутнику
|
|||
38.
|
Теорема Піфагора
|
|||
39.
|
Теорема Піфагора
|
|||
40.
|
Перпендикуляр і похила, їх властивості
|
|||
41.
|
Перпендикуляр і похила, їх властивості
|
|||
42.
|
Узагальнення і систематизація знань, вмінь та навичок з теми: «Теорема
Піфагора»
|
|||
43.
|
||||
44.
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Теорема Піфагора»
|
|||
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки
учнів
Розпізнає на малюнках подібні
трикутники.
Описує похилу.
Формулює: узагальнену теорему Фалеса;
означення подібних трикутників;
ознаки подібності трикутників;
теорему Піфагора;
властивості перпендикуляра і
похилої;
Доводить: ознаки подібності трикутників, теореми про середні пропорційні відрізки
в прямокутному трикутнику; теорему Піфагора.
Застосовує вивчені означення і
властивості до розв’язування задач.
|
||||
Тема 3. Многокутники
|
||||
45.
|
Многокутник та його елементи
|
|||
46.
|
Опуклі й неопуклі многокутники. Сума кутів опуклого многокутника
|
|||
47.
|
Вписані й описані многокутники
|
|||
48.
|
Поняття площі многокутника. Основні властивості площ. Площа прямокутника
|
|||
49.
|
Площа паралелограма
|
|||
50.
|
Площа трапеції
|
|||
51.
|
Площі трикутника
|
|||
52.
|
Узагальнення і систематизація знань, вмінь та навичок з теми: «Многокутники.
Площі многокутників»
|
|||
53.
|
||||
54.
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Многокутники. Площі
многокутників»
|
|||
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Пояснює, що таке площа многокутника.
Описує многокутник, його елементи;
опуклі й неопуклі многокутники, основні властивості площ.
Зображує та знаходить на
малюнках многокутник і його елементи, многокутник, вписаний у коло, і
многокутник, описаний навколо кола.
Формулює:
означення: многокутника, вписаного
у коло, многокутника, описаного навколо кола;
теореми: про суму кутів опуклого
многокутника; про площу прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції.
Доводить теореми про площі
паралелограма, трикутника, трапеції.
Знаходить площі
многокутників, використовуючи вивчені
властивості й формули.
Застосовує вивчені означення і
властивості до розв’язування задач.
|
||||
Тема 4. Розв’язування
прямокутних трикутників
|
||||
55.
|
Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника
|
|||
56.
|
Співвідношення між сторонами й кутами прямокутного трикутника
|
|||
57.
|
Значення синуса, косинуса й тангенса деяких кутів
|
|||
58.
|
Розв’язування прямокутних трикутників
|
|||
59.
|
Розв’язування прямокутних трикутників
|
|||
60.
|
Розв’язування прикладних задач
|
|||
61.
|
Застосування тригонометричних функцій
|
|||
62.
|
Застосування тригонометричних функцій
|
|||
63.
|
Узагальнення і систематизація знань, вмінь та навичок з теми:
«Розв’язування прямокутних трикутників»
|
|||
64.
|
||||
65.
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Розв’язування прямокутних
трикутників»
|
|||
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки
учнів
Формулює:
означення синуса, косинуса і
тангенса гострого кута прямокутного трикутника;
співвідношення між сторонами та кутами
прямокутного трикутника.
Знаходить значення синуса,
косинуса і тангенса для кутів 30°, 45°, 60°.
Розв’язує прямокутні трикутники.
Застосовує алгоритми розв’язування прямокутних трикутників до
розв’язування простіших прикладних
задач.
|
||||
Тема 5. Повторення і
систематизація навчального матеріалу
|
||||
66.
|
Повторення означень, властивостей і ознак всіх видів чотирикутників.
|
|||
67.
|
Повторення означення подібних трикутників та ознак подібності трикутників
|
|||
68.
|
Повторення поняття многокутника та його елементів, формул для обчислення
площ многокутників
|
|||
69.
|
Контрольна робота №8 (підсумкова). Тема. Повторення і систематизація
навчального матеріалу
|
|||
70.
|
Підсумковий урок
|
|||
Немає коментарів:
Дописати коментар