Календарне планування 8 клас АЛГЕБРА
(2 год., всього 70 год.)
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів.
Математика. 5-12 класи. Видав. «Перун». Київ.2005
№
з/п
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
Контрольні роботи
|
1.
|
Раціональні вирази
|
32
|
2 + діагностична
|
2.
|
Квадратні корені. Дійсні числа
|
14
|
1
|
3.
|
Квадратні рівняння
|
18
|
1
|
4.
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу
|
6
|
1
|
№ уроку
|
Т Е М А У Р О
К У
|
||||
Тема 1. Раціональні
вирази
|
|||||
1.
|
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за курс 7 класу з
теми: «Цілі вирази»
|
||||
2.
|
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за курс 7 класу з
теми: «Функції»
|
||||
3.
|
Діагностична контрольна робота №1за курс 7 класу з тем: «Цілі вирази.
Функції» (комбінована)
|
||||
4.
|
Дроби. Дробові вирази. Раціональні вирази. Допустимі значення змінних
|
||||
5.
|
Дроби. Дробові вирази. Раціональні вирази. Допустимі значення змінних
|
||||
6.
|
Дроби. Дробові вирази. Раціональні вирази. Допустимі значення змінних
|
||||
7.
|
Основна властивість дробу
|
||||
8.
|
Основна властивість дробу
|
||||
9.
|
Дії над дробами
|
||||
10.
|
Дії над дробами
|
||||
11.
|
Дії над дробами
|
||||
12.
|
Дії над дробами
|
||||
13.
|
Дії над дробами
|
||||
14.
|
Дії над дробами
|
||||
15.
|
Дії над дробами
|
||||
16.
|
Тотожні перетворення раціональних виразів
|
||||
17.
|
Тотожні перетворення раціональних виразів
|
||||
18.
|
Тотожні перетворення раціональних виразів
|
||||
19.
|
Урок узагальнення і систематизації знань, умінь та навичок з теми:
«Раціональні вирази»
|
||||
20.
|
|||||
21.
|
Корекція знань, умінь, навичок з теми «Раціональні вирази»
|
||||
22.
|
Розв’язування раціональних рівнянь
|
||||
23.
|
Розв’язування раціональних рівнянь
|
||||
24.
|
Розв’язування раціональних рівнянь
|
||||
25.
|
Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння. Розв’язування раціональних
рівнянь
|
||||
26.
|
Степінь з цілим показником і його властивості
|
||||
27.
|
Степінь з цілим показником і його властивості
|
||||
28.
|
Степінь з цілим показником і його властивості
|
||||
29.
|
Стандартний вигляд числа
|
||||
30.
|
Стандартний вигляд числа
|
||||
31.
|
Функція у =k/x , її властивості та
графік
|
||||
32.
|
Функція у =k/x , її властивості та
графік
|
||||
33.
|
Урок узагальнення і систематизації знань, умінь та навичок з теми:
«Степінь з цілим показником»
|
||||
34.
|
|||||
35.
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Степінь з цілим показником»
|
||||
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки
учнів
Розпізнає цілі
раціональні вирази, дробові раціональні вирази, наводить приклади таких
виразів.
Описує алгоритм
скорочення дробу.
Формулює:
основну властивість дробу;
властивості степеня з цілим показником;
правила: додавання,
віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня;
умову рівності
дробу нулю;
означення: степеня з
нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником; стандартного
вигляду числа.
Обґрунтовує властивості
степеня з цілим показником.
Розв’язує вправи, що
передбачають:
скорочення дробів; зведення дробів до
нового (спільного) знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки
дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зі
змінною в знаменнику дробу; виконання дій над степенями з цілим показником;
запис числа в стандартному вигляді; побудову і читання графіка функції .
|
|||||
Тема. Квадратні корені. Дійсні
числа
|
|||||
36.
|
Функція у = х2 та її графік
|
||||
37.
|
Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь
|
||||
38.
|
Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь
|
||||
39.
|
Рівняння х2 = а
|
||||
40.
|
Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа. Числові множини.
Етапи розвитку числа
|
||||
41.
|
Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу і степеня. Добуток і
частка квадратних коренів
|
||||
42.
|
Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу і степеня. Добуток і
частка квадратних коренів
|
||||
43.
|
Тотожність
| ||||
44.
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені
|
||||
45.
|
Функція у =, її властивості та графік
|
||||
46.
|
Функція у =, її властивості та графік
|
||||
47.
|
Урок узагальнення і систематизації знань, умінь та навичок з теми:
«Квадратні корені. Дійсні числа»
|
||||
48.
|
|||||
49.
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «квадратні корені. Дійсні числа»
|
||||
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки
учнів
Описує поняття: раціональне число;
ірраціональне число; дійсне число.
Наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел.
Класифікує дійсні
числа.
Використовує
тотожності a, a > 0; .
Формулює: означення:
квадратного кореня з числа; арифметичного квадратного кореня з числа;
властивості
арифметичного квадратного кореня.
Обґрунтовує властивості арифметичного квадратного кореня.
Розв’язує
вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного
квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів,
розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із
застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під
знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; аналіз
співвідношень між числовими множинами та їх елементами.
|
|||||
Тема. Квадратні рівняння
|
|||||
50.
|
Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння, їх розв’язування
|
||||
51.
|
Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння, їх розв’язування
|
||||
52.
|
Формула коренів квадратного рівняння
|
||||
53.
|
Формула коренів квадратного рівняння
|
||||
54.
|
Формула коренів квадратного рівняння
|
||||
55.
|
Теорема Вієта
|
||||
56.
|
Теорема Вієта
|
||||
57.
|
Самостійна робота. Квадратний тричлен, його корені. Розкладання квадратного тричлена на
лінійні множники
|
||||
58.
|
Квадратний тричлен, його корені. Розкладання квадратного тричлена на
лінійні множники
|
||||
59.
|
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних
|
||||
60.
|
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних
|
||||
61.
|
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних
|
||||
62.
|
Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, які
зводяться до квадратних
|
||||
63.
|
Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, які
зводяться до квадратних
|
||||
64.
|
Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, які
зводяться до квадратних
|
||||
65.
|
Урок узагальнення і систематизації знань, умінь та навичок з теми:
«Квадратні рівняння»
|
||||
66.
|
|||||
67.
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Квадратні рівняння»
|
||||
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки
учнів
Наводить приклади квадратних рівнянь
різних видів (повних, неповних, зведених), квадратних тричленів.
Записує і пояснює: формулу коренів квадратного рівняння; способи
розв’язування неповних квадратних рівнянь; формулу розкладання квадратного
тричлена на множники.
Формулює:
означення: квадратного рівняння;
кореня квадратного тричлена;
теорему Вієта і обернену до неї
теорему.
Обґрунтовує теорему Вієта.
Розв’язує вправи, що
передбачають:
знаходження коренів
квадратних рівнянь різних видів; застосування теореми Вієта і оберненої до
неї теореми; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження
коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування
квадратних рівнянь і рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей
текстових задач.
|
|||||
Тема. Повторення і
систематизація навчального матеріалу
|
|||||
68.
|
Раціональні вирази. Квадратні корені. Квадратні рівняння
|
||||
69.
|
|||||
70.
|
Корекція знань, умінь, навичок. Підсумковий урок
|
||||
Немає коментарів:
Дописати коментар