Алгебра 8 клас

Календарне планування 8 клас АЛГЕБРА
                                  (2 год., всього 70 год.)
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи. Видав. «Перун». Київ.2005

з/п
Назва теми
Кількість годин
Контрольні роботи
1.
Раціональні вирази
32
2 + діагностична
2.
Квадратні корені. Дійсні числа
14
1
3.
Квадратні рівняння
18
1
4.
Повторення і систематизація навчального матеріалу
6
1

уроку
Т Е М А     У Р О К У

Тема 1. Раціональні вирази

1.
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за курс 7 класу з теми: «Цілі вирази»

2.
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за курс 7 класу з теми: «Функції»

3.
Діагностична контрольна робота №1за курс 7 класу з тем: «Цілі вирази. Функції» (комбінована)

4.
Дроби. Дробові вирази. Раціональні вирази. Допустимі значення змінних

5.
Дроби. Дробові вирази. Раціональні вирази. Допустимі значення змінних

6.
Дроби. Дробові вирази. Раціональні вирази. Допустимі значення змінних

7.
Основна властивість дробу

8.
Основна властивість дробу

9.
Дії над дробами

10.
Дії над дробами

11.
Дії над дробами

12.
Дії над дробами

13.
Дії над дробами

14.
Дії над дробами

15.
Дії над дробами

16.
Тотожні перетворення раціональних виразів

17.
Тотожні перетворення раціональних виразів

18.
Тотожні перетворення раціональних виразів

19.
Урок узагальнення і систематизації знань, умінь та навичок з теми: «Раціональні вирази»

20.

21.
Корекція знань, умінь, навичок з теми «Раціональні вирази»

22.
Розв’язування раціональних рівнянь

23.
Розв’язування раціональних рівнянь

24.
Розв’язування раціональних рівнянь

25.
Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння. Розв’язування раціональних рівнянь

26.
Степінь з цілим показником і його властивості

27.
Степінь з цілим показником і його властивості

28.
Степінь з цілим показником і його властивості

29.
Стандартний вигляд числа

30.
Стандартний вигляд числа

31.
Функція у =k/x , її  властивості та графік

32.
Функція у =k/x , її  властивості та графік

33.
Урок узагальнення і систематизації знань, умінь та навичок з теми: «Степінь з цілим показником»

34.

35.
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Степінь з цілим показником»

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Розпізнає цілі раціональні вирази, дробові раціональні вирази, наводить приклади таких виразів.
Описує алгоритм скорочення дробу.
Формулює:
основну властивість дробу; властивості степеня з цілим показником;
правила: додавання, віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня;
умову рівності дробу нулю;
означення: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником; стандартного вигляду числа.
Обґрунтовує властивості степеня з цілим показником.
Розв’язує вправи, що передбачають:
скорочення дробів; зведення дробів до нового (спільного) знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу; виконання дій над степенями з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову і читання графіка функції .
Тема. Квадратні корені. Дійсні числа

36.
Функція у = х2 та її графік

37.
Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь

38.
Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь

39.
Рівняння х2 = а

40.
Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа. Числові множини. Етапи розвитку числа

41.
Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу і степеня. Добуток і частка квадратних коренів

42.
Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу і степеня. Добуток і частка квадратних коренів

43.
Тотожність

44.
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені

45.
Функція у =, її властивості та графік

46.
Функція у =, її властивості та графік

47.
Урок узагальнення і систематизації знань, умінь та навичок з теми: «Квадратні корені. Дійсні числа»

48.

49.
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «квадратні корені. Дійсні числа»

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Описує поняття: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число.
Наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел.
Класифікує дійсні числа.
Використовує тотожності  a, a > 0; .
Формулює: означення: квадратного кореня з числа; арифметичного квадратного кореня з числа;
властивості арифметичного квадратного кореня.
Обґрунтовує властивості арифметичного квадратного кореня.
Розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; аналіз співвідношень між числовими множинами та їх елементами.

Тема. Квадратні рівняння

50.
Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння, їх розв’язування

51.
Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння, їх розв’язування

52.
Формула коренів квадратного рівняння

53.
Формула коренів квадратного рівняння

54.
Формула коренів квадратного рівняння

55.
Теорема Вієта

56.
Теорема Вієта

57.
Самостійна робота. Квадратний тричлен, його корені. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники

58.
Квадратний тричлен, його корені. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники

59.
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних

60.
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних

61.
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних

62.
Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, які зводяться до квадратних

63.
Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, які зводяться до квадратних

64.
Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, які зводяться до квадратних

65.
Урок узагальнення і систематизації знань, умінь та навичок з теми: «Квадратні рівняння»

66.

67.
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Квадратні рівняння»

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Наводить приклади квадратних рівнянь різних видів (повних, неповних, зведених), квадратних тричленів.
Записує і пояснює: формулу коренів квадратного рівняння; способи розв’язування неповних квадратних рівнянь; формулу розкладання квадратного тричлена на множники.
Формулює:
означення: квадратного рівняння; кореня квадратного тричлена;
теорему Вієта і обернену до неї теорему.
Обґрунтовує теорему Вієта.
Розв’язує вправи, що передбачають:
знаходження коренів квадратних рівнянь різних видів; застосування теореми Вієта і оберненої до неї теореми; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь і рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей текстових задач.

Тема. Повторення і систематизація навчального матеріалу

68.
Раціональні вирази. Квадратні корені. Квадратні рівняння

69.

70.
Корекція знань, умінь, навичок. Підсумковий урок








Немає коментарів:

Дописати коментар