Календарне планування з інформатики 7 клас
(1 година на тиждень, усього –35 годин )
Тема уроку
|
|
Тема 1.Електронне листування
|
|
1
|
Поштова служба
Інтернету. Електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки.
Створення електронної скриньки. Надсилання, отримання, пере направлення
повідомлень.
|
2
|
Вкладання файлів.
Використання адресної книжки та списків розсилання.
|
3
|
Етикет електронного
листування.
|
4
|
Практична робота №1
«Електронне листування з використанням веб -інтерфейсу. Вкладені файли»
|
5
|
Поняття моделі. Поняття
предметної галузі. Типи моделей. Форми подання інформаційної моделі: опис,
таблиця, формули, схеми та ін.
|
6
|
Етапи побудови
інформаційної моделі.
|
7
|
Побудова інформаційних
моделей. Практична робота №2 «Побудова інформаційних моделей в різних
програмних середовищах»
|
8
|
Карти знань, їх призначення.
Редактор карт знань.
|
9
|
Практична робота №3
«Структурування та класифікація відомостей з використанням карт знань.
|
Тема 3. Алгоритми з повторенням
та розгалуженням
|
|
10
|
Базові алгоритмічні
структури: структури повторення та розгалуження.
|
11
|
Алгоритми з
повторенням.
|
12
|
Складання та виконання
алгоритмів з повторенням.
|
13
|
Практична робота №4
«Складання та виконання алгоритмів з повторення, у визначеному
навчальному середовищі виконання алгоритмів»
|
14
|
Висловлювання. Істинні
та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо – то-інакше»
|
15
|
Алгоритми з
розгалуженням.
|
16
|
Практична робота №5
«Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у навчальному середовищі.»
|
17
|
Практична робота 6
«Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у
навчальному середовищі»
|
Тема 4. Табличний процесор
|
|
18
|
Табличний процесор,
його призначення. Об’єкти електронної таблиці, їх властивості.
|
19
|
Адресація в середовищі
табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони.
|
20
|
Типи даних: число,
текст, формула. Уведення даних до комірок. Редагування, копіювання,
переміщення й вилучення даних. Практична робота №7 «Уведення, редагування та
форматування даних у середовищі табличного процесора»
|
21
|
Формати даних:
числовий, текстовий, формат дати.
|
22
|
Формули. Правила запису
формул у табличному процесорі. Поняття про модифікацію формул при копіюванні.
|
23
|
Використання вбудованих
функцій. Практична робота №8 «Виконання обчислень за даними електронної
таблиці. Використання вбудованих функцій»
|
24
|
Аналіз даних, поданих
на діаграмі. Опрацювання числових даних за алгоритмом.
|
25
|
Практична робота №9
«Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі»
|
Тема 5. Розв’язування
компетентнісних задач
|
|
26
|
Аналіз формулювання
задачі.
|
27
|
Побудова інформаційної
моделі.
|
28
|
Пошук інформаційних
матеріалів. Опрацювання матеріалів.
|
29
|
Захист проекту.
|
Тема 6.Виконання
індивідуальних навчальних проектів з використанням програмних засобів
навчального призначення
|
|
30
|
Аналіз умови задачі. Розробка
плану виконання проекту.
|
31
|
Добір засобу
опрацювання даних.
|
32
|
Створення та
опрацювання інформаційної моделі.
|
33
|
Захист проекту
|
34
|
Повторення і
систематизація навчального матеріалу.
|
35
|
Підсумковий урок за
рік.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар