Календарне планування з інформатики 6 клас
(1 година на тиждень, усього –35 годин )
№
уроку
|
Тема
уроку
|
|
Тема
1. Алгоритми та їх виконавці
|
||
1.
|
Правила поведінки
і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. План виконання
завдання. Планування в нашому житті. Поняття команди. Команди і виконавці. Система
команд виконавця.
|
|
2.
|
Поняття
алгоритму. Виконавці алгоритмів. Формальне виконання алгоритму. Форми подання
алгоритмів. Базові алгоритмічні структури: структура слідування. Алгоритми в нашому
житті.
|
|
3.
|
Інструктаж з БЖД.
Практична робота 1. Складання алгоритмів для виконавців у словесній формі і у
графічному вигляді. Виконання алгоритмів.
|
|
4.
|
Середовище
виконання алгоритму.
|
|
5.
|
Об’єкти та події.
|
|
6.
|
Складання та
виконання алгоритмів у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритму.
|
|
7.
|
Інструктаж з БЖД.
Практична робота 2. Складання алгоритмів опрацювання подій з використання
структури слідування та виконання їх у визначеному навчальному середовищі
виконання алгоритмів.
Контрольна робота
№1 з теми: «Алгоритми та їх виконавці»
|
|
Тема
2. Поняття операційної системи
|
||
8.
|
Поняття
операційної системи, її призначення Графічний інтерфейс операційної системи.
|
|
9.
|
Поняття файлової
системи. Об’єкти файлової системи. Властивості об’єктів файлової системи:
ім’я об’єкта, шлях до об’єкта, повне ім’я об’єкта, розширення імені, розмір
файлів та ємність носіїв даних. Поняття типу файлу.
|
|
10.
|
Операції над
об’єктами файлової системи: створення, виділення, копіювання, перейменування,
переміщення та вилучення об’єктів. Операції над групами об’єктів: виділення,
копіювання, переміщення. Відновлення вилучених об’єктів операційної системи.
|
|
11.
|
Інструктаж з БЖД.
Практична робота 3. Операції над об’єктами та групами об‘єктів файлової
системи.
|
|
12.
|
Пошук об’єктів
файлової системи.
|
|
13.
|
Інструктаж з БЖД.
Практична робота 4. Пошук об‘єктів файлової системи.
Контрольна робота
№2 з теми: «Поняття операційної системи»
|
|
Тема
3. Мультимедіа
|
||
14.
|
Поняття про
мультимедіа. Об’єкти мультимедіа:
текст, зображення, аудіо та відео. Галузі використання мультимедіа.
Пристрої
введення-виведення об’єктів мультимедіа. Копіювання об’єктів мультимедіа з
цифрових камер і мобільних пристроїв на комп’ютер.
Мультимедійні
програвачі, їх призначення і функціональні можливості.
|
|
15.
|
Інструктаж з БЖД.
Практична робота 5. Копіювання об‘єктів мультимедіа на комп‘ютер. Робота з
мультимедійними програвачами.
|
|
16.
|
Засоби перегляду
зображень, їх призначення і функції. Змінення значень властивостей графічних
зображень: розмір, колір. Основні операції над зображеннями: обтинання, обертання.
|
|
17.
|
Інструктаж з БЖД.
Практична робота 6. Перегляд зображень та змінення значень їх властивостей.
Контрольна робота
№3 з теми: «Мультимедіа»
|
|
Тема
4. Текстовий процесор
|
||
18.
|
Поняття текстового
документа, його об’єктів.
Текстовий
процесор, його призначення
|
|
19.
|
Середовище
текстового процесора. Створення, відкривання і збереження текстового
документа. Режими роботи в середовищі текстового процесора.
Довідкова система
текстового процесора. Поняття ключового слова. Пошук потрібних відомостей.
|
|
20.
|
Алгоритм опрацювання
текстового документа.
Введення тексту.
Перевірка
правопису. Виправляння помилок. Пошук та заміна фрагментів в тексті
|
|
21.
|
Редагування
тексту. Виділення фрагментів тексту.
Робота з фрагментом тексту: копіювання, переміщення, вилучення та вставляння
|
|
22.
|
Форматування
символів та абзаців: шрифт, розмір, накреслення, колір, вирівнювання,
встановлення відступів абзаца, міжрядкового інтервалу.
Нумерування
сторінок. Попередній перегляд текстового документу, друк
|
|
23.
|
Інструктаж з БЖД.
Практична робота 7. Редагування та форматування текстового документа
|
|
24.
|
Вставляння графічних
об’єктів у текстовий документ. Вставляння схем/діаграм
|
|
25.
|
Інструктаж з БЖД.
Практична робота 8. Вставляння графічних об’єктів та схем/діаграм у текстовий
документ
Контрольна робота
№4 з теми: «Текстовий процесор»
|
|
Тема
5. Комп’ютерні мережі
|
||
26.
|
Комп’ютерні
мережі та їх призначення. Поняття про мережну взаємодію. Типи комп’ютерних
мереж.
|
|
27.
|
Поняття
користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу. Локальна мережа
навчального закладу. Робота з мережними папками.
|
|
28.
|
Поняття про
глобальну мережу Інтернет. Основні служби Інтернету.
Поняття
Всесвітнього павутиння. Поняття веб-сайту, веб-сторінки, її адреси.
Гіперпосилання.
|
|
29.
|
Робота з
веб-браузером. Використання, створення та редагування списку сайтів, обраних
для швидкого доступу.
Аналіз
інформаційних матеріалів (повідомлень), знайдених в Інтернеті.
|
|
30.
|
Алгоритм
організації пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень) в Інтернеті. Поняття
пошукової системи. Простий пошук.
Авторське право
та Інтернет. Правила безпечного користування Інтернетом при пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень).
|
|
31.
|
Інструктаж з БЖД.
Практична робота 9. Пошук інформаційних матеріалів в Інтернеті за вказаною
темою. Створення списку сайтів, обраних для швидкого перегляду.
|
|
32.
|
Інтернет-енциклопедії,
словники та онлайн-перекладачі.
Збереження
зображень, веб-сторінок та їх фрагментів.
|
|
33.
|
Інструктаж з БЖД.
Практична робота 10. Робота з інтернет-енциклопедіями, словниками та онлайн
перекладачами.
Контрольна робота
№5 з теми: «Комп’ютерні мережі»
|
|
34.
|
Повторення і
систематизація навчального матеріалу за рік.
|
|
35.
|
Підсумковий
узагальнюючий урок за рік.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар