Інформатика 11 клас

Календарне планування з інформатики 11 клас
 (2 година на тиждень, усього –70 годин )
№ уроку
Базові поняття програмування.
Засоби візуального розроблен­ня програм (10 год)
1
Моделі та їх типи. Моделюван­ня. Поняття алгоритму, влас­тивості алгоритмів. Форми подання алгоритмів
2
Мови програмування, програм­нийкод, середовище розроблен­ня програм. Етапи розв'язування задач з використанням комп'ютера
3
Поняття програми як автомати­зованої системи. Складові про­грами. Візуальне середовище розроблення програм. Об'єкт та його властивості. Подія та об­робник події
4
Програмний проект та робота з ним. Структура й складові еле­менти програм
5
Конструювання інтерфейсу користувача. Надання значень властивостям елементів керу­вання. Відтворення на формах зображень. Практична робота № 1 «Ство­рення й виконання програмного проекту»
6
Редагування коду обробників подій, пов'язаних з елементами керування
7
Поняття оператора. Виведен­ня даних. Поняття змінної, константи та їх оголошення. Типи даних. Оператор надання значень
8
Поняття операції та виразу. Пріоритет операцій. Арифметичні операції.
Практична робота №2 « Введен­ня й виведення даних, робота зі змінними»
9
Покрокове виконання та налагодження програм. Практична робота №3 «Налаго­дження програм»
10
Контрольна робота №1

Основи структурного про­грамування (22 год)
11
Основні поняття математич­ної логіки. Логічні операції, формули. Таблиці істинності. Запис логічних виразів мовою програмування
12
Операції порівняння. Операто­ри розгалуження
13
Прапорці та групи перемикачів. Реалізація розгалужень з ви­користанням прапорців та груп перемикачів
14
Розв'язування задач.
Практична робота № 4 «Склада­ння програм з розгалуження­ми»
15-16
Стандартні підпрограми та під­програми користувача. Створен­ня і виклик підпрограм
17
Розв'язування задач.
Практична робота № 5 «Вико­ристання підпрограм»
18
Контрольна робота №1
19
Оператори циклів. Складання та програмна реалізація алго­ритмів із циклами
20-21
Розв'язування задач
22
Урок повторення.
Практична робота №6 «Про­грамування циклічних обчис­лень»
23
Комбінований залік
24
Поняття масиву. Оголошення масивів. Індексація елементів масиву. Введення даних у масив
25
Розв'язування задач
26
Пошук даних у масиві. Обчис­лення підсумкових показників для числового масиву
27-29
Розв'язування задач на вибір та пошук елементів. Обчислення підсумкових характеристик для елементів, що задовольняють певним критеріям
30
Сортування масивів. Пошук елементів у відсортованому масиві
31
Розв'язування задач.
Практична робота №7 «Опра­цювання одновимірних масивів»
32
Комбінований залік

Бази даних. Системи керування базами даних (12 год)
33
Поняття моделі даних, бази даних, СКБД
34
Огляд реляційної моделі даних. Модель «сутність-зв'язок»
35
Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з базами даних у середовищі МSАсссess
36
Зведення і редагування даних у таблиці. Призначення форм.
Практична робота № 8 «Ство­рення бази даних у середовищі СКБД»
37
Форми.
Практична робота № 9 «Фор­ми. Введення даних»
38
Сортування, фільтрування і по­шук даних
39
Поняття запиту до реляційної бази даних
40
Поля підстановки. Створення зв'язків між таблицями. Клю­чові поля
41
Призначення звітів
42
Створення запитів і звітів.
Практична робота № 10 «Ство­рення запитів і звітів»
43
Узагальнення та систематиза­ція навчального матеріалу
44
Комбінований залік із теми «Бази даних. Системи керуван­ня базами даних»

Інформаційні техно­логії та засоби колективної комунікації (17 год)

Автоматизоване створення й публікації веб-ресурсів (6 год)
45
Структура та особливості веб-сайтів
46
Автоматизоване розроблення веб-сайтів
47
Основи веб- дизайну.
Практична робота № 11 «Авто­матизоване створення веб-сайту»
48
Огляд технологій та сервісів Веб 2.0. Веб-спільноти. Вікі-технології
49
Створення й оформлення блогу
50
Створення й оформлення блогу.
Практична робота № 12 «Ство­рення й ведення власного блогу»

Основи створення комп'ютерних публікацій (4 год)
51
Комп'ютерні публікації та їх види
52
Особливості роботи з графіч­ними об'єктами. Зв'язки між об'єктами
53
Створення документів різних типів.
Практична робота № 13 «Ство­рення інформаційного бюлете­ня або буклету»
54
Узагальнення і систематизація набутих знань з тем «Автомати­зоване створення й публікація веб-ресурсів» та «Основи ство­рення комп'ютерних публіка­цій»

Опрацювання мультимедій­них даних (3 год)
55
Мультимедійні дані та робота з ними. Програмне забезпечення для оброблення мультимедій­них даних
56
Створення кліпів. Настроюван­ня часових параметрів аудіо- та відеоряду. Відеоефекти та відео-переходи. Титри
57
Створення відеокліпів.
Практична робота № 14 «Ство­рення відеокліпу»

Інтегроване використання засобів опрацювання електрон­них документів (2 год)
58
Обмін даними між офісними додатками. Імпорт та експорт файлів
59
Вбудовування та зв'язування файлів. Веб-публікування до­кументів

Спільна робота з документа­ми. Розроблення колективного проекту (2 год)
60
Середовище для спільної роботи з документами. Служби онлайнового документообігу
61
Спільна робота з онлайновимидокументами. Розроблення колективного проекту.

Інформаційні техноло­гії в навчанні (8 год)

Програмні засоби навчання математики (6 год)
62
Призначення математичних процесорів. Огляд середовища математичного процесора
63
Автоматизація математичних обчислень. Практична робота № 15 «Авто­матизація математичних об­числень»
64
Побудова графіка функції з од­нією змінною. Практична робота № 16 «Побудо­ва графіків функції»
65
Знаходження наближених зна­чень розв'язків рівнянь і сис­тем.
Практична робота № 17 «Зна­ходження розв'язків рівнянь і систем рівнянь»
66
Розв'язування задач на пошук екстремумів
67
Додаткові можливості матема­тичного процесора

Програмні засоби для під­тримки навчання фізики, хімії та біології (2 год)
68
Огляд програмних засобів для підтримки навчання предметів природничого циклу
69
Віртуальні лабораторії, інтер­активні моделі. Практична робота №18 «Вико­ристання програмних засобів»
70
Узагальнення матеріалу, ви­вченого за рік

Немає коментарів:

Дописати коментар